BASC-2 

Behavior Assessment System for Children® - 2 / Sistemul de Evaluare a Comportamentului Copiilor – Ediția a doua
Write your awesome label here.

Ce include cursul?

  • 10 Secțiuni cu noțiuni de prezentare generală & particularități BASC®-2
  • 2 Secțiuni dedicate administrării și scorării scalelor BASC®-2
  • 4 Secțiuni dedicate interpretării multiplelor scale BASC®-2
  • 11 Înregistrări video
  • 3 Studii de caz analizate riguros
  • 40 Întrebări de verificare cunoștințe
  • 1 Certificat de absolvire &
    40 credite CPR

Cui se adresează BASC-2?

Cursul se adresează în principal psihologilor, dar și celor care dețin formare specifică în psihologie și științe asociate, cât și experiență în lucrul cu copiii și adolescenții, oferind reperele esențiale pentru administrarea, înregistrarea răspunsurilor și cotarea instrumentului BASC®-2.
Totodată, specialiștii din domeniile psihologie, asistență socială, psihologie școlară și educațională vor regăsi în cursul BASC®-2 detalii importante despre cum să utilizeze instrumentul multi-perspectivă. 

Care este utilitatea BASC-2?

Cursul vizează însușirea cunoștințelor și abilităților practice de bază pentru administrarea, înregistrarea răspunsurilor și aplicarea principiilor de scorare a instrumentului BASC®-2 pentru fiecare dintre numeroasele sale metode de evaluare (autoevaluări, heteroevaluări, scale de observație și interviul structurat de tip anamneză).
BASC®-2 a fost construit pentru a facilita diagnosticul diferenţial și clasificarea educaţională a unei varietăţi de probleme emoţionale și comportamentale care pot fi întâlnite la copii, precum și pentru a veni în ajutorul stabilirii planurilor de tratament și de intervenţie. 

AUTOR

Monica Bolocan


  • Psiholog clinician specialist, absolventă a Facultății de Psihologie, Universitatea București (1990-1995);
  • Doctor în Psihologie din 2023, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea București;
  • A urmat numeroase formări profesionale postuniversitare, precum:             
      - programul de formare postuniversitară (1 an)                         “Understanding Children’s Development and Learning”, The Open University, UK,
      - programul de formare complementară (2 ani) în “Psihologie Clinică și Intervenții psihoterapeutice de scurtă durată”,prin Asociația Medicilor și Psihologilor din România,
      - programul de parenting fundamentat științific TRIPLE P, fiind practician acreditat de University of Queensland, Australia
      - numeroase cursuri de formare continuă în psihologie clinică acreditate de Colegiul Psihologilor din România.


Patrick Jones - Course author
Created with